Главная » Файлы » Мои файлы |
02.09.2013, 20:13 | |
Методичні рекомендації щодо викладання іноземної мови
у 2013-2014 навчальному році Особливості викладання курсу «Іноземна мова»
(англійська мова) Метою вивчення іноземної мови є формування в учнів комунікативної
компетентності з урахуванням комунікативних умінь, сформованих на основі мовних
знань і навичок, оволодіння уміннями та навичками спілкуватися в усній і
письмовій формі з урахуванням мотивів, цілей та соціальних норм мовленнєвої
поведінки у типових сферах і ситуаціях. Для досягнення зазначеної мети передбачається виконання таких завдань: ·
правильна вимова і розрізнення на слух
звуків, слів, словосполучень і речень; ·
оволодіння найбільш уживаною лексикою у
межах визначеної тематики і сфери спілкування; ·
отримання уявлення про основні граматичні
категорії мови, яка вивчається; розпізнавання відомого лексичного і
граматичного матеріалу під час читання та аудіювання і використання його у
процесі усного спілкування; ·
розуміння на слух мовлення вчителя,
однокласників, основного змісту текстів з використанням наочності; ·
участь у діалогічному спілкуванні (вміння
вести етикетний діалог і діалог-розпитування під час повсякденного
спілкування); ·
уміння коротко висловлюватися у межах
тематики і сфери спілкування, що визначені для початкової школи, відтворювати
напам’ять римовані твори дитячого фольклору; ·
оволодіння технікою читання вголос,
читання про себе навчальних та нескладних текстів, використання прийомів
ознайомлювального та навчального читання; ·
правильне написання слів, словосполучень,
речень і текстів; ·
засвоєння елементарних відомостей про
країну, мова якої вивчається. З урахуванням мети і завдань вивчення іноземної мови виділяються такі
змістові лінії: мовленнєва, мовна, соціокультурна і діяльнісна. 2-й рік
вивчення іноземної мови, що розпочнеться з 2013/2014 н.р. передбачає не тільки
більшу кількість годин, відведених на вивчення іноземної мови, але й збільшення
тем ситуативного спілкування, особливо в публічній сфері (короткі відомості про
своє місце, пори року, екскурсії). Сфери спілкування, які
були позначені в 1-му класі, отримують поширене тлумачення. Через
аудіювання відбувається засвоєння мовленнєвої сторони мови, що значно полегшує
оволодіння говорінням. Матеріалом для слухання у 2-му класі слугує не тільки
жива мова вчителя на уроці, але й аудіозаписи джазових наспівів, дитячих
віршиків, пісень, римівок, мікро-діалогів, міні-розповідей. У
2-му класі розглядається цілеспрямована робота з читанням в 2-х напрямках –
навчання техніки читання (читання вголос) та читання про себе. Учні 2-го класу
засвоюють навички техніки письма – графіки та орфографії. Саме у 2-му класі
закладаються основи грамотного письма. Навчання письмового мовлення як
самостійного виду мовленнєвої діяльності починається у 3-му класі і
продовжується до закінчення початкової школи. До закінчення
навчання в початковій школі учень повинен навчитися не тільки грамотно
скопіювати текст англійською мовою за дотриманням прийнятих норм графіки та
орфографії, але й вставляти в нього слова та словосполучення згідно з
навчальною ситуацією, а також самостійно писати лист обсягом не менше 8 речень. Навчальні плани на 2013/2014 навчальний рік Робочі навчальні плани на 2013/2014 навчальний рік
складаються: для 1-2-х класів
- за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом
МОНмолодьспорту України від 10.06.2011 №
572; для 3-4-х класів
– за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОН
України від 29.11.2005 № 682; для 5-х класів – за Типовими
навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 03.04.2012 № 409, зі змінами, внесеними
наказом МОН України від 17.05.2013 № 551;
для 6-9-х класів – за Типовими навчальними планами
загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом МОН України від
23.02.2004 № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 № 66. Оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів Оцінювання навчальних досягнень учнів 1-2 класів здійснюється вербально, у 3-4 класах за
12-бальною шкалою. За рішенням педагогічної ради загальноосвітнього навчального
закладу оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу може здійснюватися,
розпочинаючи з II семестру, за 12-бальною
шкалою. Домашні завдання учням першого класу не задаються.
Основними видами оцінювання з іноземної мови є поточне,
тематичне, семестрове, річне. Воно проводиться аналогічно до оцінювання у середній
та старшій школах, але з урахуванням вікових особливостей молодших школярів. Кількість
і призначення учнівських зошитів, їх перевірка. Порядок ведення зошитів Для виконання
всіх видів навчальних робіт з іноземної мови учням рекомендується мати зошити: –
у
початковій школі – 2 зошити один з яких може бути на друкованій
основі. Для виконання контрольних робіт заводяться окремі
зошити. Аналіз контрольних робіт виконують у робочому зошиті. При перевірці
робіт з іноземної мови у початковій школі вчитель виправляє помилки і пише
зверху правильний варіант слова, виразу тощо. Зошити у яких виконуються
навчальні класні та домашні роботи перевіряються після кожного уроку у всіх
учнів з виставленням оцінок. Оцінка
за ведення зошита виставляється один раз на місяць у журнал у графу без дати з надписом зошит. Словники
перевіряються один раз в семестр. Вчитель виправляє помилки і ставить підпис та
дату перевірки.
| |
Просмотров: 1416 | Загрузок: 0 | |
Всего комментариев: 0 | |