Приветствую Вас, Гість
Главная » Файлы » Мои файлы

Особливості викладання іноземної мови у 2013-2014 навчальному році
02.09.2013, 20:13

Методичні рекомендації щодо викладання іноземної мови у 2013-2014 навчальному році

Особливості викладання курсу «Іноземна мова» (англійська мова)

     Метою вивчення іноземної мови є формування в учнів комунікативної компетентності з урахуванням комунікативних умінь, сформованих на основі мовних знань і навичок, оволодіння уміннями та навичками спілкуватися в усній і письмовій формі з урахуванням мотивів, цілей та соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових сферах і ситуаціях.

     Для досягнення зазначеної мети передбачається виконання таких завдань:

·         правильна вимова і розрізнення на слух звуків, слів, словосполучень і речень;

·         оволодіння найбільш уживаною лексикою у межах визначеної тематики і сфери спілкування;

·         отримання уявлення про основні граматичні категорії мови, яка вивчається; розпізнавання відомого лексичного і граматичного матеріалу під час читання та аудіювання і використання його у процесі усного спілкування;

·         розуміння на слух мовлення вчителя, однокласників, основного змісту текстів з використанням наочності;

·         участь у діалогічному спілкуванні (вміння вести етикетний діалог і діалог-розпитування під час повсякденного спілкування);

·         уміння коротко висловлюватися у межах тематики і сфери спілкування, що визначені для початкової школи, відтворювати напам’ять римовані твори дитячого фольклору;

·         оволодіння технікою читання вголос, читання про себе навчальних та нескладних текстів, використання прийомів ознайомлювального та навчального читання;

·         правильне написання слів, словосполучень, речень і текстів;

·         засвоєння елементарних відомостей про країну, мова якої вивчається.

З урахуванням мети і завдань вивчення іноземної мови виділяються такі змістові лінії: мовленнєва, мовна, соціокультурна і діяльнісна.

2-й рік вивчення іноземної мови, що розпочнеться з 2013/2014 н.р. передбачає не тільки більшу кількість годин, відведених на вивчення іноземної мови, але й збільшення тем ситуативного спілкування, особливо в публічній сфері (короткі відомості про своє місце, пори року, екскурсії). Сфери спілкування, які були позначені в 1-му класі, отримують поширене тлумачення.

Через аудіювання відбувається засвоєння мовленнєвої сторони мови, що значно полегшує оволодіння говорінням. Матеріалом для слухання у 2-му класі слугує не тільки жива мова вчителя на уроці, але й аудіозаписи джазових наспівів, дитячих віршиків, пісень, римівок, мікро-діалогів, міні-розповідей.

У 2-му класі розглядається цілеспрямована робота з читанням в 2-х напрямках – навчання техніки читання (читання вголос) та читання про себе.

         Учні 2-го класу засвоюють навички техніки письма – графіки та орфографії. Саме у 2-му класі закладаються основи грамотного письма. Навчання письмового мовлення як самостійного виду мовленнєвої діяльності починається у 3-му класі і продовжується до закінчення початкової школи.

         До закінчення навчання в початковій школі учень повинен навчитися не тільки грамотно скопіювати текст англійською мовою за дотриманням прийнятих норм графіки та орфографії, але й вставляти в нього слова та словосполучення згідно з навчальною ситуацією, а також самостійно писати лист обсягом не менше 8 речень.

Навчальні плани на 2013/2014 навчальний рік

Робочі навчальні плани на 2013/2014 навчальний рік складаються:

для 1-2-х класів - за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 10.06.2011 № 572;

для 3-4-х класів – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОН України від 29.11.2005 № 682;

для 5-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 03.04.2012 № 409, зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 17.05.2013 № 551;

для 6-9-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004  № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 № 66.

Оцінювання навчальних досягнень  учнів 1-4 класів

Оцінювання  навчальних  досягнень  учнів  1-2 класів  здійснюється вербально, у 3-4 класах за 12-бальною шкалою.

За рішенням педагогічної ради загальноосвітнього навчального закладу оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу може здійснюватися, розпочинаючи з II семестру, за 12-бальною шкалою.

Домашні завдання учням першого класу не задаються.

Основними видами оцінювання з іноземної мови є поточне, тематичне, семестрове, річне. Воно проводиться аналогічно до оцінювання у середній та старшій школах, але з урахуванням вікових особливостей молодших школярів. 

Кількість і призначення учнівських зошитів, їх перевірка. Порядок ведення зошитів

Для виконання всіх видів навчальних робіт з іноземної мови учням рекомендується мати зошити:

                           у початковій школі – 2 зошити один з яких може бути на  друкованій основі.

Для виконання контрольних робіт заводяться окремі зошити.

Аналіз контрольних  робіт виконують у робочому зошиті.

При перевірці робіт з іноземної мови у початковій школі вчитель виправляє помилки і пише зверху правильний варіант слова, виразу тощо. Зошити у яких виконуються навчальні класні та домашні роботи перевіряються після кожного уроку у всіх учнів з виставленням оцінок.

Оцінка за ведення зошита виставляється один раз на місяць у журнал у графу без дати з надписом зошит.

Словники перевіряються один раз в семестр. Вчитель виправляє помилки і ставить підпис та дату перевірки.

 

 

Категория: Мои файлы | Добавил: OXY | Теги: викладання, Мірошниченко О.А. рекомендації, іноземна мова, особливості, типові положення, словники, Програми, зошити
Просмотров: 1416 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]