Визначено дати проведення тестів ЗНО у 2015 роціОсновна сесія зовнішнього незалежного оцінювання у 2015 році ві ... Читати далі » |
До відома адміністрації та вчителів МОН вимагає від чиновників відчепитися від учителівМіністерство освіти і науки вимагає від органів управління освітою, керівників інститутів післядипломної пе ... Читати далі » |
Знайомтесь з матеріалами заняття 1 семінару-практикуму "Шляхи реалізації нового змісту освіти в почаиткових класах" (в розділі "Каталог файлов"). |
Уважаемые коллеги! Поздравляю Вас с профессиональным праздником! |
Розробки уроків та позакласних заходів для проведення Першого уроку у 2014-2015 навчальному році
|
Розроблено методичні рекомендації для проведення бесід з учнями загальноосвітніх навчальних закладів з питань: уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами і поведінки у надзвичайній ситуації.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ пр. Перемоги, 10, м. Київ, 01135, тел. (044) 481- 32 -21, факс (044) 236-1049 E-mail: ministry@mon.gov.ua, код ЄДРПОУ 38621185 &n ... Читати далі » |
Знайомтесь з листом МОН України "Про організацію навчально-виховного процесу у початковій школі загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення іноземної мови" в розділі "Каталог файлов" |
Знайомтесь з листом МОН України "Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі" у розділі "Каталог файлов" |
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі за підручником "English" А. Несвіт
Знайомтесь з календарно-тематичним плануванням уроків англійської мови для 3 класу за підручником "English" А. Несвіт в розділі "Каталог файлов"
|
Структура 2014/2015 навчального року Відповідно до статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту» структуру навчального року встановлюють загальноосвітні навчальні заклади за погодженням з місцевими органами управління освітою. Рекомендуємо навчальні заняття організувати за семестровою системою: І семестр - з 1 вересня до 26 грудня ІІ сем ... Читати далі » |